Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelde artikel?

De standaard levertijd bedraagt 1 á 2 werkdagen na bestelling.

Voor gegraveerde artikelen bedraagt de levertijd 2 á 3 werkdagen na bestelling.

Zodra uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een track and trace code per email.

Kan ik een eigen ontwerp of logo laten graveren?

Het is mogelijk uw artikelen te graveren met een eigen tekst, ontwerp of logo. Deze kunt u bij de bestelling van dit artikel invullen of via de upload knop meezenden.

De upload of tekst is per artikel, bij meerdere artikelen met eenzelfde tekst, logo of ontwerp dient u dit steeds opnieuw in te vullen of te uploaden.

U kunt ook contact met ons opnemen via mail@mpgg.nl of telefoonnummer 0343-477060.

Kan ik eigen artikelen laten graveren?

Ja. Het is mogelijk om eigen artikelen aan te leveren en te laten graveren. De kosten zijn afhankelijk van het soort artikel en de gewenste gravure.

Een product kan breken of een gravure mislukken. Dit proberen wij natuurlijk te voorkomen. Het laten graveren van zelf aangeleverde artikelen is voor uw eigen risico.

Neem voor de mogelijkheden contact met ons op via mail@mpgg.nl of telefoonnummer 0343-477060.

Uit welke lettertypes kan ik kiezen?

Letters en afbeeldingen graveren wij altijd in contouren / outline. Alleen als wij onze lasertechniek gebruiken kunnen we vlakken opvullen.  Het gebruik van laser is wel beperkt en gebruiken wij niet voor metalen voorwerpen en grote glazen vazen.

In principe kunnen wij elk gewenst lettertype graveren. Voordat wij starten met graveren ontvangt u eerst een proefopmaak ter goedkeuring.

Wat als ik grotere aantallen wil bestellen?

Op de website www.mpggshop.nl vindt u een kleine greep uit ons assortiment met kleinere voorraad aantallen. Bij grotere aantallen kunt u contact met ons opnemen via mail@mpgg.nl of telefoonnummer 0343-477060 of kijken op onze website www.mpgg.nl Op deze website vindt u onze uitgebreide collectie welke op bestelling leverbaar is.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Is uw artikel voorzien van een gravure? Dan is het niet mogelijk deze te retourneren (zie onze algemene voorwaarden).

Eventuele breuk dient u binnen 24 uur na ontvangt van de bestelling te melden. Als eenzelfde artikel nog voorradig is, vervangen wij dit kosteloos, anders krijgt u (uiteraard na overleg) een alternatief artikel aangeboden.

Hoe kan ik betalen?

U kunt uitsluitend via ideal betalen. Via de afrekenpagina krijgt u deze keuze aangeboden.

Betaling achteraf is niet mogelijk.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Wij zijn bereikbaar op werkdagen via mail@mpgg.nl of telefoonnummer 0343-477060.

Onze showroom is gevestigd op Kwarts 62 in Zeewolde en is uitsluitend op afspraak te bezoeken op werkdagen van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 17.00 uur.